Like pe facebook!

vineri, 1 aprilie 2016

SSD-ul HyperX se potrivește la fix


Lacrimi şi suspine-au curs
Când la licenţă scriam,
Pentru că hardul “s-a dus”
Şi-am pierdut tot ce aveam.

Fix când pe “save” să apăs,
Căci mai aveam doar puţin,
S-a auzit doar un fâs
Şi apoi mi-a dat blue screen.

Aşa e când eşti student
Şi nu ai bani de PC
Şi foloseşti, evident,
Pentium 2 din 2000.

Nu mai pot nici să-l repar,
Căci s-a ars, s-a făcut scrum.
Să mai plâng e în zadar.
Lasă că-mi iau unul bun.

Pe Google şi…ia, ghiceşte!
Exact ce îmi „trebuieşte”.

Un click ici, unul colea
Şi pân’ la urmă găsesc
Şi la ele mă opresc.

Îl sun şi pe Ariton
Meşter în calculatoare
Şi-l întreb pe un cald ton:
„Ce să îmi iau, frăţioare?”

„Vrei viteza?” „Vreau”, îi zic.
„Vrei şi spaţiu de stocare?
Ia-ţi, frate un HyperX
Fiindcă este cel mai tare!

E fiabil, e micuţ
Şi nu croncăne ca cioara.
Când îl montezi pe drăguţ
Îţi cântă precum vioara.

Poţi să calci pe el cu-n tir
Fiindcă sigur nu se strică.
N-ar component mobil
E solid, la o adică.

Totuşi, ia-ţi calculator,
Nu mai sta cu-n „arzător”.
Arde gazu’ de pomană,
Procesează pân’ la toamnă.

Astea noi au calitate
Şi poţi să le iei şi-n rate!”
„Da, Ariton, mulţumesc!
Să ştii c-o să mă gândesc!”

Până la urmă admit
Şi din buzunar scot cardu’,
Iar de pe el au fugit
Banii, precum leopardu’.

Dar acum am PC nou
Cu un hard de calitate.
Beneficiez din plin
De multă rapiditate.

SSD-ul Hyperx
Se potriveşte la fix!
Ia-ți și tu, nu ezita
Ca să nu pierzi licența!



Această poezie a fost scrisă pentru Spring SuperBlog 2016





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu