Like pe facebook!

duminică, 6 martie 2016

Pisica toantă și aspiratorul Rohnson


Am ajuns acasă vesel,
Dar ce trist am devenit,
Când pe jos, pe pardoseală,
Pisica a murdărit.

Zici c-au fost vreo trei războaie,
Alte două bătălii,
Cred că nici Ștefan cel Mare
Nu făcea așa prostii.

De la turci să fi luat părul
Ce-au pierdut pe la Vaslui,
Tot nu murdăreai covorul,
Fir-ar Mama Naibilui!

Unde-i mătura? că nu e!
Ce să mai zic de pisică!
A fugit mâncând pământul.

Nu mai pupă mâncărică.

Ia și freacă, spală bine,
Apleacă-te în genunchi,
Că vin musafiri la tine:
O mătușă, vreo trei unchi.

Of! și parc-am și văzut
Scris frumos, cu scrisul mare,
Pe un site chiar cunoscut:

Dar cum n-a venit salariul,
Cu ce bani să-l fi luat?
Ah! el, multifuncționalul,
Ce mult m-ar fi ajutat!

Are filtrare prin apă,
Curăță bine de tot,
Murdăria chiar nu scapă,
Eu…curăț numai cum pot.

Sigur aspiră și părul,
Perie rotundă are
Și nici nu îți crește “scorul”
La curent, la facturare.

Are funcție de suflare,
Perie-aspirare-uscată,
E o binecuvântare,
Când ai o pisică toantă.

Nu e scump, chiar convenabil,
De praf filtru HEPA are,
Filtrul HEPA e lavabil,
Dacă-mi pui vreo întrebre.

Are funcții importante,
Chiar tub telescopic are,
Care e bun pentru spate,
Să nu te apleci prea tare.

Acum știu, c-am căutat,
Și-am primit drept rezultat
Că Rohnson e cel mai tare.

Așadar, știu ce-mi doresc:
Să nu mă mai chinuiesc
Să curăț după pisică.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu