Like pe facebook!

vineri, 18 martie 2016

Eu sunt Ketchum. Ash Ketchum.


sursă: http://nintendo.wikia.com/wiki/Ash_Ketchum
„-Eu sunt  Ketchum. Ash Ketchum. Sunt un băiat din oraşul Pallet. Acum că am împlinit 10 ani, îmi pot primi licenţa de antrenor Pokemon. Profesorul Oak îmi va da astăzi un pokemon numai al meu. Voi călători să devin maestru pokemon şi vreau să aflu înţelepciunea antrenamentului de Pokemoni. Declar lumii întregi că voi deveni un maestru Pokemoooon! Yuhuuu!
-Radu, treci în pat! E târziu şi ar trebui deja să fi dormit la ora asta. Nu mai pierde vremea că mâine ai şcoală!
-Dar eu îmi încep călătoria Pokemon mâine! Sunt emoţionat, nu pot dormi!
-Sa vezi ce călătorii începi tu mâine la matematică. Şi să te prind că nu iei 10 la dictare că nu mai pupi desene animate două săptămâni. Iar te crezi în Pokemon?
-Dar, mami...!
-Niciun dar! La culcare!”
 Şi cam atât cu visul meu de a deveni maestru Pokemon. Haha! Ce vremuri!
 Iubeam atât de mult aceste animații şi mai ales îl iubeam pe Ash. Poate şi pentru că ne-am nimerit să fim de-o vârstă când a început să se difuzeze Pokemon. Eram la fel de zăpăciţi şi ştiam un singur lucru: că vrem să ajungem cât mai sus şi să le demonstrăm tuturor de ce suntem în stare. Aveam războaie interioare de fiecare dată când lucrurile nu ne mergeau bine, însă răzbeam mereu. Amândoi avem prieteni buni care ar merge după noi până la capătul pământului, oricât de ciudate ar fi ideile noastre. Pentru toate acestea trebuie să îi mulţumesc lui Ash, personajul care m-a marcat în copilărie! El m-a învăţat să fiu un luptător care nu renunţă până nu primeşte ceea ce îşi doreşte cu adevărat.

Am mai crescut dar pasiunea mea pentru desene animate nu a pierit. Chiar documentându-mă pentru a scrie acest articol, am zis să caut să văd şi eu Stuart Little, un şoricel năzdravan pe care l-am îndrăgit foarte mult. Nu era el un Pokemon, însă parcă seamănă puţin cu Raticate, unul dintre pokemoni. E drept, calitatea variantei online nu m-a încântat prea tare aşa că m-am hotărât să comand DVD-ul de la Empire Film. Iar dacă tot îl comand pe ăsta, cred că aş putea să iau şi Stă să plouă cu chiftele, un film animat despre care am citit recenzii bune.

Hai, la revedere! Week-end-ul ăsta mă uit la desene J !
P.S.: Să nu ma spuneți nimănui că încă privesc desene animate!


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu